2013. június 26., szerda

Észre se vettük, és szobatiszta lett!

Hétvégén kertipartit szerveztem, amire természetesen hivatalos volt Vütyike is, hiszen nagyon anyás a lelkem :) Nagyon jól érezte magát ő is, mindig dögönyözte valaki. Majd a buli másnapján mikor nekem szegezték a kérdést, hogy nem történt-e "baleset" a hétvégén, eszembe jutott, hogy nem is tudom, mikor pisilt be utoljára. Gyorsan lekopogom, de úgy néz ki, hogy két hónap után szobatiszta lett a drága :)

A bulit egyébként kifejezetten jól viselte, meg is jegyezte majdnem mindenki, hogy milyen nyugis. Elterült valaki ölében és ha az illető nem mozdult meg, ő jót aludt. Mikor a medencében voltunk, bevonult az árnyékba, egyébként meg többnyire követett mindenhova. Ha hússzor megtettem az utat a szalonnasütőhely és a ház között, ott totyogott mögöttem. Vasárnap este viszont olyan nagyon aludt, hogy vacsizni se kelt fel :)

A hangját időnként meg-megmutatja, de csak akkor, mikor a család eszik, ugyanis nem érzi igazságosnak, hogy őt kihagyjuk a buliból. Eleinte csak nyüszög, aztán mikor nem adunk neki (mert kb 3-4 percig erősek vagyunk), elkezd vakkantgatni. Majd valamelyikőnknek meglágyul a szíve, ennek köszönhető, hogy a tálkájában gyakran van mostanában sajt, túrós tejföl, sonka, husi. Nem mintha neki nem húst vagy zúzát főznénk, ami hasonlóan ínycsiklandó (többször majdnem beleettem én is a tálkájába :D).

Ezen rövid poszt végére illik egy tündéri alvós kép (igen, a ruháim még mindig az ágyam mellett vannak szana-széjjel :D)

Háton fekve az ágyam és a ruháim között :)

Bepréselődve az ágyam és a ruháim közé, félig betakarva, háton. Én majd' megzabáltam, mikor megláttam :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése